Skal bygge opp et fall utendørs på en balkong. Tykkelse fra 5 til 25 mm, fallet må bygges opp med type "betongspackel" det fungerer ikke med avrettingsmasse eller lignende. Strekning på 6 meter og bredde på 0,3m
Jeg testet med Ardex A46 som på papiret så riktig bra ut, ventet til mørkets innbrudd for at det skulle bli litt kjøligere.. Men dessverre er det for øyeblikket for varmt og A46:en herder før jeg rekker å få ut noe nevneverdig, etter 3-4 minutter så går det ikke å arbeide med massen
Må gjøre det i dagene da blikkenslageren kommer på slutten av uken og skal gjøre sitt.
Noen som har tips om hvilket produkt man kunne bruke?
Legger ved et bilde så dere ser hva jeg mener. Fallet skal bygges opp fra lecaen med rennekrokene til slutten av betongsargen.