Hei alle.
Jeg og min samboer holder på å renovere en villavogn fra 1988.
Når vi kjøpte den så visste vi at det var en fuktskade på kjøkkenet, så vi rev ut alt og bygde det om slik vi vil ha det.
Jeg laget en skuff som jeg i min enfold trodde kunne gli på en hylle, men neida.
Skulle være veldig takknemlig om noen kunne gi meg råd om hvordan jeg bygger en skuff på en enkel måte som tåler en del vekt og hvordan man får den til å gli lett.

Før ombyggingen. Kjøkken i en villavogn under renovering, med hvite skap, spisebord med hvite stoler og dekorative gjenstander på bordet.
Etter renoveringen (nesten helt ferdig) Renoverat kjøkken i en villavogn, med trehyller, benkeplate i tre, moderne kran, vask, og flislagt bakvegg i tre.

Det finnes mange måter å bygge bokser på, og for at det skal bli bra kreves både kunnskap og arbeid. Men det du kan prøve er å "valla" boksen og hyllen med voks eller stearin. Det blir ikke "riktig" i henhold til hvordan det burde være, men det kan bli en ganske stor forskjell. Test det ut.

K
Et bilde av esken? Og hva slags hylleplan er det? Tre mot tre ubehandlet skaper en del friksjon naturlig.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.