En liten rettelse: det er 2 lag i taket, sorry
 
  • Liker
Aron Roger
  • Laddar…
Haha, skled inn på de konene for et par uker siden også faktisk. Lå på ca. 3-400 kr /st. Det drar litt økonomisk

men tilbake til temaet. Burde det ikke være et lag gips til OVER isolasjon før bjelkelag til naboen ovenfor?
 
A
om det er gulvbjelker i tre så er det garantert 2 lag gips under gulvbjelker og en sponplate over.

det finnes massvis med forskjellige hetter for spotlights som man monterer over.
 
Diagram av et Gyproc trebjelkelag med konstruksjons- og klassifiseringsdetaljer, som viser lag med gipsplater og mineralull.
Skulle tro at bjellaget er bygd typ som dette eksempelet. Ganske standard
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.