Hei!

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i bøybare MDF-plater i Malmö-Lund-området? Jeg spurte på Bauhaus, men fyren der så veldig spørrende ut? :-? Jeg skal sette det i et rundt hull som vi akkurat har saget ut i en av våre innervegger. Kanskje man kan sette noe annet? En ferdig vindussmyg er ganske dyr, så vi vil helst konstruere noe selv. Tips mottas gjerne!

/Sofie

Plywood eller Masonite?

Klart du kan kjøre med bøyelig mdf (men Elds forslag burde også funke - og dessuten bli mye billigere...). Prøv på Beijer. Jeg finner i alle fall en lenke til bøyelig mdf på deres hjemmeside! http://kund.beijerbygg.se/BeijerWeb...EIJER.dll/EXEC/0/1rpzra900h28bb1ebjrp50ob6alw (finnes en liten fane for bøyelig mdf øverst til venstre - klikk på den!)
Der finnes artikkelnummer også, så selv om din lokale beijerhandler ikke har disse, så burde de kunne bestille dem!

Lykke til!

Mvh Henke

Bøybar mdf er uslåelig å jobbe med. veldig bra resultat.

Jeg ville anbefale bøyd MDF. Det er supert å jobbe med. Hvis det ikke finnes hos din lokale byggevarehandel, så skal de kunne bestille det.

Lykke til! :)

• Liker
Johan_Segernäs
  • Laddar…
Takk for alle deres svar! :D Jeg tror at jeg skal prøve med Mdf-plater, skal kjøre rundt i dag og se om jeg finner dem et sted. ;)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.