8.678 lest ·
32 svar
9k lest
32 svar
Boret for kort??
Det kommer til å gå utmerket. Er det optimalt? Nei. Kommer konsollene til å falle ned? Absolutt ikke. Bor med 8mm så dypt du kan så litt til med 6mm. Kommer til å bli kanon.M myrto skrev:Ah men så typisk, hvorfor ga de meg disse forsænkede skruene på Hornbach?! Jeg kjøpte jo konsollene fra dem samtidig så han visste hva jeg skulle gjøre og han gikk rundt og plukket disse til meg
Vanskelig nå å ta meg til Hornbach/Bauhaus osv. De ligger langt borte og har ingen tilgjengelig bil akkurat nå. Blir det helt feil å bruke forsænkede likevel?
Hvordan ser skruehullene på konsollene ut? Hvis de er forsenkede, så er det vel riktige skruer.M myrto skrev:Ah men så typisk, hvorfor ga de meg på Hornbach disse forsenkede skruene?! Jeg kjøpte jo konsollene fra dem samtidig så han visste hva jeg skulle gjøre og han gikk rundt og plukket disse til meg
Vanskelig nå å ta meg til Hornbach/Bauhaus osv. De ligger langt borte og har ingen tilgjengelig bil akkurat nå. Blir det helt feil å bruke forsenkede likevel?
Min erfaring fra Hornbach er at de har mange blant personalet som er kompetente. På Bauhaus må man derimot lete etter dem med lys og lykte og likevel ikke finne noen.F Freda skrev:Kunnskapen hos personalen i disse butikkene er utrolig mangelfull og mange ganger nærmest ikke-eksisterende. I dag er det ikke mange som blir spesielt lenge på disse typene arbeidsplasser og rekker derfor ikke å lære seg noe. Arbeidsgiverne tar heller ikke sitt ansvar og sender personalen på opplæring, kanskje fordi de vet at de fleste uansett har sluttet innen et år.
Konsekvensen blir at de fleste blant personalet gjetter eller innbiller seg at de "vet" svaret på alle spørsmålene de får for å ikke virke dumme i situasjonen.
Klikk her for å svare