Skal trekke nye kald- og varmtvannsrør og lurer på om man kan bore hull i gulvbjelkene for å trekke rør gjennom "wirsbo rør i rør". Totalt er det 10 rør som skal trekkes.
Vi har torpargrunn.
Om det går, er det da noe man skal tenke på?
Boreen
Vi har torpargrunn.
Om det går, er det da noe man skal tenke på?
Boreen
Moderator
· Stockholm
· 57 821 innlegg
Det er ikke selvsagt OK.
Har ikke noe bra forslag på hvordan du skal kunne få det kontrollert. Ansette en bygningsingeniør bør jo funke. Men det er kanskje i enkleste laget for en sånn.
Har ikke noe bra forslag på hvordan du skal kunne få det kontrollert. Ansette en bygningsingeniør bør jo funke. Men det er kanskje i enkleste laget for en sånn.
Klikk her for å svare

