Hei!
Jeg skulle forsterke en gardinskinne med et feste til, men etter den første gipsplaten, ca. 18 mm inn, støter jeg på noe som ser ut som metall.

Borehullet er noen centimeter over vinduet og er akkurat midt på vinduet.

Noen som vet hva dette er og om jeg skal fortsette å bore?
 
  • Gardinskinne over vindu med sirkel markert hvor metall er funnet bak gipsveggen. Vinduskarm med planter, lampe og gjenstander.
  • Bilde av et lite hull i veggen over et vindu med persienner, markert med en sirkel, der en person har støtt på metall mens de borer.
  • Bilde viser et nærbilde av et borehull i en vegg med en metallisk overflate synlig inne i hullet, omgitt av hvit gips.
Hei! Det er med største sannsynlighet bare stålreglen i veggen som du har truffet. Så det er bare å bore på 👍
 
  • Liker
kimlndgen og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.