Hei!
Jeg skulle forsterke en gardinskinne med et feste til, men etter den første gipsplaten, ca. 18 mm inn, støter jeg på noe som ser ut som metall.
Borehullet er noen centimeter over vinduet og er akkurat midt på vinduet.
Noen som vet hva dette er og om jeg skal fortsette å bore?