Hei!
Mitt første innlegg
Jeg har lyst og behov for å bore et 50mm hull gjennom en stender som er 2"4 og er bærende. Innser at det kanskje ikke er det klokeste (?). Er det mulig å montere ytterligere 2 stendere på hver sin side for å øke "bæringen"? Jeg har i så fall mulighet til det.
Årsaken til det store hullet er installasjon av sentralstøvsuger.
Vedlegger bilder, her vises andre installasjoner som jeg skal flytte på eller rive (så det problemet spør jeg ikke om). Rød sirkel typ der jeg tenkte å bore, men litt høyere opp kanskje. Grønne streker symboliserer ytterligere stendere som jeg kan montere. Disse må selvsagt også bores gjennom.
Takknemlig for svar.
Mvh Tommy
Mitt første innlegg
Jeg har lyst og behov for å bore et 50mm hull gjennom en stender som er 2"4 og er bærende. Innser at det kanskje ikke er det klokeste (?). Er det mulig å montere ytterligere 2 stendere på hver sin side for å øke "bæringen"? Jeg har i så fall mulighet til det.
Årsaken til det store hullet er installasjon av sentralstøvsuger.
Vedlegger bilder, her vises andre installasjoner som jeg skal flytte på eller rive (så det problemet spør jeg ikke om). Rød sirkel typ der jeg tenkte å bore, men litt høyere opp kanskje. Grønne streker symboliserer ytterligere stendere som jeg kan montere. Disse må selvsagt også bores gjennom.
Takknemlig for svar.
Mvh Tommy
Medlem
· Blekinge
· 12 222 innlegg
Tenk på å ikke bygge inn de rørskjøtene som vises på bilde 2. Og velkommen til forumet!
Klikk her for å svare

