Støpte kjellergulv i går, armering, cellplast og isodren under, det høres litt hult ut under seksjonene der det er cellplast. Øvrige seksjoner der jeg har støpt med makadam under er det veldig stivt.
Er dette noe problem? Blir det stivt etter herding 1-2 måneder? Ca 7-10 cm betong.
Er dette noe problem? Blir det stivt etter herding 1-2 måneder? Ca 7-10 cm betong.
Klikk her for å svare