Støpte kjellergulv i går, armering, cellplast og isodren under, det høres litt hult ut under seksjonene der det er cellplast. Øvrige seksjoner der jeg har støpt med makadam under er det veldig stivt.

Er dette noe problem? Blir det stivt etter herding 1-2 måneder? Ca 7-10 cm betong.
 
Samme lyd på min kjellergulv, støpte for en måned siden.
 
S Simmeman skrev:
Samme lyd på mitt kjellergulv, støpte for en måned siden.
Forventer du at det vil avta ved avrettingsmasse og fliser?
 
  • Liker
Tummen86
  • Laddar…

Beste svar

Har ikke reflektert over det faktisk. Har vanskelig for å tro at det forsvinner bare fordi man flytavretter og legger fliser oppå.

Merker også forskjell der det ligger isodrän eller pukk under.
 
  • Liker
oscarwww
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.