Hei i min gang der jeg har flyttet inn kan man se striper på innerveggen, som en forherdning virker som om veggen er bølgete/buler ut litt hva kan det skyldes? Vet ikke om en vannskade, vet ikke om jeg har lagt inn på riktig forum. Bak veggen ligger kjøkken og vaskerom.

• Gang med parkettgulv, lyse vegger og en åpen dør til stuen. Lampe i taket, sofa og store vinduer i bakgrunnen, gardiner beveger seg.
Skjøter mellom platene som er sparklet på accord.

Protte

• Liker
Nyfniken
  • Laddar…
Er det noe man trenger å gjøre noe med? Sorry men helt dårlig på sånt første gang jeg eier eget

Bare å blunke med det ene øyet når du går forbi.

abdulhakim abdulhakim skrev:
Er det noe man trenger å gjøre noe med? Beklager, men helt håpløs på sånt, første gang jeg eier noe eget
Er det nyproduksjon? Isåfall kan du feilmelde til entreprenøren og la dem undersøke. Selv om de vil gjøre noe, vil de trolig vente til toårsbesiktigelse, slik har de gjort der jeg har bodd.

Men HVOR bølgete er veggen, legg dit en rettholt/lang linjal.
Med slepelys vises veldig små bølger.

Protte

Hvis du setter en litt kraftigere lampe nærmere kameraet, vil det forsvinne. Det er bare en estetisk feil.

Setter du opp et mønstret tapet, bilder eller noe, forsvinner det også.

Her ser man via listen på gulvet at det buer ut litt

• Gulvliste som buer litt ut fra veggen, med tregulv over.
Okarlsson Okarlsson skrev:
Er det nyproduksjon? I så fall kan du ta og feilmelde til entreprenøren og la de utrede. Selv om de ønsker å gjøre noe, vil de trolig vente til toårsbesiktelse, sånn har de gjort der jeg har bodd
Dessverre ikke, 90-tallet er det bygd på rekkehus som er borettslag

Anna_H Anna_H skrev:
Om du setter en litt kraftigere lampe nærmere kameraet vil det forsvinne. Det er kun et estetisk feil.

Setter du opp en mønstret tapet, bilder eller noe vil det også forsvinne.
Det er sant at det forsvinner, men se på det siste bildet, var litt mer bekymret for at det buer ut litt. Med det sagt kan jeg typ ingenting, så godt å ha blitt med på dette forumet hahaha

Slik har jeg det også på enkelte steder. Det skyldes dårlig lagrede gipsplater, hos meg iallfall. Her har gipsplater blitt lagret i uoppvarmede rom, og med utilstrekkelig støtte/underlag, slik at de har blitt litt bøyde.
Fordelen er at det er lettere å finne hvor stenderne i veggen er. :):rolleyes::(

• Haha
muraren2 og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.