D Derbyboy #1 Huseier · Skogen · 8 058 innlegg 13 jul 2025 kl 23:02 Derbyboy Huseier Skogen 8.058 innlegg 13 jul 2025 kl 23:02 #1 Holder på å bygge et kaldt lager. Hadde tenkt dør på hver side av lageret. Jeg tenkte å kjøpe en ferdig lagersdør med karm og terskel. Skal jeg sette lagerdøren på “svillen” eller skal jeg sette døren på gulvbjelken? Gulvbjelken: Svillen:
Holder på å bygge et kaldt lager. Hadde tenkt dør på hver side av lageret. Jeg tenkte å kjøpe en ferdig lagersdør med karm og terskel. Skal jeg sette lagerdøren på “svillen” eller skal jeg sette døren på gulvbjelken? Gulvbjelken: Svillen:
A AndersS #2 Huseier · Kalmar Län · 27 155 innlegg 14 jul 2025 kl 08:37 AndersS Huseier Kalmar Län 27.155 innlegg 14 jul 2025 kl 08:37 #2 Jeg stiller på syll og setter også veggstendere på syll.
J Jonssson13 #3 Medlem · 8 innlegg 23 sep 2025 kl 13:04 Jonssson13 Medlem 8 innlegg 23 sep 2025 kl 13:04 #3 Hvordan gjorde du det? Ble det bra? Har du bilder? Skal gjøre lignende neste år.