Terrassen er min valgte plassering, og den er ca. 90 cm over bakken. Den står på pilarer med ca. 190 cm avstand. Bærebjelker 60 CC... jeg har (synes jeg) overdimensjonert terrassebyggingen...
Kan jeg bare sette spaen på terrassen? ... spaet med vann i og noen personer kan komme opp i ca. 2 tonn ...
for å være på den sikre siden tenkte jeg å forsterke nedenfra med noen ekstra støttestolper ... hva har dere av tips ... finnes det enkle anordninger som kobling mellom bakken og undersiden av terrassen? eller andre smarte og enkle løsninger?
jeg satte en ekstra plintrad under badet med doble bærlinjer og gulvbjelker. Hvor stabilt som helst, har vært 8 voksne i badet og en hel gjeng rundt omkring og det er stabilt som fjell. Sænket ikke ned badet da jeg kanskje bytter til større bad fremover.
Jeg tenkte teste å ha det på dekk iallfall første året og se .. har 3 små og tenkte det er tryggere ha det ikke så lett og klive i (om man senker ..) ..se nedenfor bilder.. (det kankse er enklest å senke??)
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.