Hei,

Er det noen som har peiling på rimelige priser for blikkenslagerarbeid? Vi skal ha mørkerøde renner, vindusbeslag mm. Er det stor prisforskjell på rødt kontra hvitt/svart? Det blir jo en hel del blikk vi skal ha. Takhjørner, nedløpsrenner, takfotsbeslag, vindskibeslag, vindusbeslag mm.

Takk for svar/Malia
 
Hei en vanlig bit blikk som er "bøyd" for å være vindusbeslag eller lignende koster cirka 40 kr/metern tror jeg. Vi har selv båndblikk, skorstein, diverse møneblikk samt 40 vinduer med blikk rundt, dvs vinduene er helt omhyldet med blikk siden vi ikke har noen foder. Det arbeidet koster cirka 85000. mvh iw
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.