Jeg vil ha mafioso-stil i mancaven. Mørk trekledning på veggene.
Hvilken løsning blir absolutt billigst?
Jeg tenker kanskje kryssfiner av bra kvalitet som man beiser? Skjøt mellom plater dekkes med en liten list.

Det fungerer.
Med beis og synlig trestruktur trengs det som sagt god snikkerikvalitet på kryssfiner.
Vet ikke hva mafiosostuk betyr, men derimot panelvegger i Engelske klassiske miljøer. Da trengs det litt kraftigere profilerte lister og mer listearbeid.
Vi har selv gjort det, men i svensk tappning. Vi brukte vanlig bygge-/k-kryssfiner der de verste stedene ble sparklet lett, og de ruglete partiene ble slipt. Deretter dekkmaling. En god del pirk med listene, men sluttresultatet ble bra.

Du bør nok legge ut et bilde av hvordan du vil at det skal se ut.
Billigst er nok å lime fast et laminatgulv i 1-stavsutførelse.

Oldboy Oldboy skrev:
Det fungerer.
Med beis og synlig trestruktur trengs som sagt god snekkerkvalitet på kryssfiner.
Vet ikke hva mafiosostuk betyr, men derimot panelvegger i Engelske klassiske miljøer. Da trengs litt kraftigere profilerte lister og mer listarbeid.
Vi har selv gjort det, men i svensk tapning. Vi brukte vanlig bygg-/k-kryssfiner der de verste stedene ble lett sparklet, og de ru områdene ble slipt. Så dekkmaling. En del pirk med listene, men sluttresultatet ble bra.
Ja men engelsk klassisk miljø høres ut som det jeg søker. Hva malte dere kryssfineren med? Bilder?

Vi malte med lys grå linoljemaling.

Skal se om jeg kan ta noen bilder i helgen, (når jeg er hjemme i dagslys).

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.