Hvordan fikser man dette med dekorhjørner? Er det pusset så det ser ut som "kantsteiner" eller er det helt separate byggedeler/steiner man fester rundt hjørnene?
De er av betongblokker og støpt på fabrikken i ett stykke. Du kan se hvordan de ser ut og hvordan de monteres på vår hjemmeside under montering.
Der ser man hvordan de løftes på plass og settes inn i veggen. Det var ganske lett. Det vanskeligste er at avstanden til nærmeste vegg skal være nøyaktig på begge sider, men det fikset de ;D
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.