Takk!
Vi trodde også at skjøtene kunne være et problem, men nå når det er bygget og deretter skal bli malt, vil det ikke merkes så mye.

En av fordelene med å ha dekorhjørner er nettopp dette at skjøtene forsvinner.
 

Sweli!

Hvordan fikser man dette med dekorhjørner? Er det pusset så det ser ut som "kantsteiner" eller er det helt separate byggedeler/steiner man fester rundt hjørnene?

Mvh Stefan :)
 
De er av betongblokker og støpt på fabrikken i ett stykke. Du kan se hvordan de ser ut og hvordan de monteres på vår hjemmeside under montering.

Der ser man hvordan de løftes på plass og settes inn i veggen. Det var ganske lett. Det vanskeligste er at avstanden til nærmeste vegg skal være nøyaktig på begge sider, men det fikset de ;D
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.