Er det noen som har noen erfaringer med denne byggemetoden (f.eks. med cellplastelement fra Dorocell eller Palikka)?
Jeg har sett at det finnes litt skrevet om dette i tidligere innlegg, men jeg har ikke funnet noen referanser fra noen som selv har bygget med metoden, eller som bor i et hus bygget på denne måten.
Finnes det noen fallgruver som bør unngås? Er husene virkelig så energieffektive som det hevdes? Finnes det noen spesielle problemer? Hvordan er aldringsbestandigheten hos cellplasten?