Er det noen som har noen erfaringer med denne byggemetoden (f.eks. med cellplastelement fra Dorocell eller Palikka)?

Jeg har sett at det finnes litt skrevet om dette i tidligere innlegg, men jeg har ikke funnet noen referanser fra noen som selv har bygget med metoden, eller som bor i et hus bygget på denne måten.

Finnes det noen fallgruver som bør unngås? Er husene virkelig så energieffektive som det hevdes? Finnes det noen spesielle problemer? Hvordan er aldringsbestandigheten hos cellplasten?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.