Jeg har to luker (hver 55 cm høy og 70 bred, med ganske solide hengsler) på innsiden av hvilke jeg nå planlegger å montere verktøytavler. Jeg har "en masse" verktøy (skrutrekkere, hammer, buesager, mm) og tenkte at dette kan bli et godt sted å oppbevare noen av dem med den ekstra bonusen at det blir lettere å finne det jeg søker sammenlignet med de ulike boksene der jeg i dag oppbevarer verktøy.

Jeg rangerer funksjon som nr 1, utseende nr 2 og pris nr 3.

Hvilken verktøytavle synes dere ville vært best for formålet?

hsd
AJ Produkter har metallplate med firkantede hull for kroker mm
Lavprisalternativ Clas Ohlson, malt hullmasonitt med små runde hull for kroker mm
Har begge typene, metall der den brukes mest og masonitt der den brukes sjeldnere

• Liker
Cff
  • Laddar…
Mest praktisk er å sette verktøytavlen som dør slik at du kan bruke den tosidig. Gjerne med en solid ramme slik at verktøyene på innsiden henger helt eller delvis i døren. I nederkanten av rammen lager du hull for insexnøkler og spor for spissene på skrujern og stemjern.
Men da må du antagelig også skaffe nye hengsler.

• Liker
Ozzys Gozze
  • Laddar…
Z z_bumbi skrev:
Mest praktisk er å sette verktøytavlen som dør så du kan bruke den tosidig.
det hadde uten tvil vært topp fra perspektivet å få plass til så mye som mulig. Dog vender utsiden av luken ut mot spiseplassen, så den vil jeg fortsette å ha helt glatt og hvit.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.