26.053 lest ·
22 svar
26k lest
22 svar
Beste terrassebordskrue???
Når det gjelder pris og kvalitet er det et bra samspill for terrassebordsskruer.
Billig = Skit
Dyrt = God kvalitet
Tenk på alt arbeidet og terrassebordene, man bruker ikke søppel til skruer.
Muligens hvis man er en juksebygger for andre.
Billig = Skit
Dyrt = God kvalitet
Tenk på alt arbeidet og terrassebordene, man bruker ikke søppel til skruer.
Muligens hvis man er en juksebygger for andre.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 706 innlegg
Dere som synes billig skrue er dritt, kan dere forklare hvor forskjellen ligger? Foruten prislappen og opplevd kvalitet?
Bare fordi jeg selger noe dyrt, trenger det ikke å være bedre.
Bare fordi jeg selger noe dyrt, trenger det ikke å være bedre.
Allvitende
· Västra götaland
· 10 931 innlegg
De bøyer seg lett, så kjørte man for fort fikk de formen av en borvending omtrent, så gikk de av.... Men det kan jo være ulikt fra batch til batch også...13th Marine skrev:
Nå bruker jeg opp de siste når jeg setter glissent...
Se på 2018 diskusjon om trallskruv hvorfor man skal bruke A4
https://www.byggahus.se/forum/threads/problem-med-trallskruv-som-gar-av-ejot.317311/
https://www.byggahus.se/forum/threads/problem-med-trallskruv-som-gar-av-ejot.317311/
Sist redigert:
Nå for tiden er det mer vanlig å legge terrassebord med 145x28 eller 145x34. Da blir kreftene enda større på skruen når terrassebordet beveger seg avhengig av fukt/tørke og temperatur. Derfor trengs det terrassebordskruer som tåler det.
Legger man gamle 95x22 funker nok det meste hvis man ikke bryr seg om korrosjon avhengig av ytre miljø og stoffer i terrassevirket.
Det finnes ingen fornuftig grunn til å spare på terrassebordskruen når terrassebord og arbeid er den store kostnaden.
Legger man gamle 95x22 funker nok det meste hvis man ikke bryr seg om korrosjon avhengig av ytre miljø og stoffer i terrassevirket.
Det finnes ingen fornuftig grunn til å spare på terrassebordskruen når terrassebord og arbeid er den store kostnaden.
Allvitende
· Västra götaland
· 10 931 innlegg
Klikk her for å svare