optimum
Når det gjelder pris og kvalitet er det et bra samspill for terrassebordsskruer.

Billig = Skit
Dyrt = God kvalitet

Tenk på alt arbeidet og terrassebordene, man bruker ikke søppel til skruer.
Muligens hvis man er en juksebygger for andre.

Dere som synes billig skrue er dritt, kan dere forklare hvor forskjellen ligger? Foruten prislappen og opplevd kvalitet?

Bare fordi jeg selger noe dyrt, trenger det ikke å være bedre.

13th Marine 13th Marine skrev:
På hvilken måte? Nå har jeg riktignok bygget gjerde med mine. Men synes generelt det har fungert bra.
De bøyer seg lett, så kjørte man for fort fikk de formen av en borvending omtrent, så gikk de av.... Men det kan jo være ulikt fra batch til batch også...

Nå bruker jeg opp de siste når jeg setter glissent... :)

• Liker
13th Marine
  • Laddar…
optimum
Nå for tiden er det mer vanlig å legge terrassebord med 145x28 eller 145x34. Da blir kreftene enda større på skruen når terrassebordet beveger seg avhengig av fukt/tørke og temperatur. Derfor trengs det terrassebordskruer som tåler det.

Legger man gamle 95x22 funker nok det meste hvis man ikke bryr seg om korrosjon avhengig av ytre miljø og stoffer i terrassevirket.

Det finnes ingen fornuftig grunn til å spare på terrassebordskruen når terrassebord og arbeid er den store kostnaden.

• Liker
Leif i Skåne
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jeg ville si billigste A4 av merkesskrue. Har prøvd både Biltema/Byggmax og Heco, og det er helt klart større svinn på biltema/byggmax....
Kjøpte et større parti MFT-terasseskruer (A4) på kampanje, 50 %. Er dette såkalt "merkesskrue"?

M Cameltoe skrev:
Kjøpte et større parti MFT-trallskruer (A4) på kampanje, 50 %. Er dette såkalt "märkesskruv"?
Bra spørsmål, jeg finner jo ingen hjemmeside ved et raskt googlesøk.....

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.