Vi har et lite rom i kjelleren som vi ønsker å bruke som et enklere hjemmegym. Rommet er 3 meter bredt. En vektstang er 2,2 meter bred. Det eneste problemet er at det går en del vannledninger på den ene siden som må beskyttes på en eller annen måte.
Hvis vi trener der i ti år, vil vi før eller senere slippe noe tungt på rørene, og oops så har vi en svær vannlekkasje. Kan ikke forestille meg at et vannrør holder for en 100 kg vektstang eller en kettlebell som faller.
Så hvordan ville dere bygge for å beskytte rørene? Jeg vil bygge slik at ventilene kan nås. Beskyttelsen må være ca. 1x1 meter. Ytongvegg bak rørene.
Hvis vi trener der i ti år, vil vi før eller senere slippe noe tungt på rørene, og oops så har vi en svær vannlekkasje. Kan ikke forestille meg at et vannrør holder for en 100 kg vektstang eller en kettlebell som faller.
Så hvordan ville dere bygge for å beskytte rørene? Jeg vil bygge slik at ventilene kan nås. Beskyttelsen må være ca. 1x1 meter. Ytongvegg bak rørene.
Det er vel bare å snekre sammen en trekasse med luke? Dobbler jo som stativ for kettlebellene også 
Klikk her for å svare