30.737 lest ·
38 svar
31k lest
38 svar
bare dra en list under panelet mot mus? = mugg?
okei, bra.. var inne på det sporet men ingen våget spekulere i om det strupte ventilasjonen for mye.
Det var en snekker som nevnte at de bare satte på en eller annen planke under, så om det slutta heilt eller ikkje det oppfatta eg dog ikkje. - men låt hendig..
Det var en snekker som nevnte at de bare satte på en eller annen planke under, så om det slutta heilt eller ikkje det oppfatta eg dog ikkje. - men låt hendig..
jeg var og så på de ulike hullbåndene jeg kunne få tak i, men de hadde ganske store hull som trosser det som påstås at mus kan komme seg gjennom... men, hvis jeg kompletterer med netting først så burde de jo ikke være så forstyrret at de gnager et hull gjennom et lite hull i båndet kanskje..
Er det en gammel gård?, det ligger ikke noe støtgjerde og slenger, spenn dette under, skremmer det hester skremmer det vel mus 
haha, jajo, i dag har jeg jo brukt en tusing på elektriske skremmere så hvorfor ikke gå hele veien og strømføre en beskyttelse rundt husets underkant... bzzZzzzz..
kanskje like greit å ta dørhåndtaket også så man slipper naboene
kanskje like greit å ta dørhåndtaket også så man slipper naboene
Nei, men seriøst, hullbåndene hadde typisk 7mm hull og Anticimex sier vel 5-6mm... en selger sa at den gamle skolen lærte at hull store som en blyant var stort nok for mus... så jeg vet faen...
lurer på om jeg bare skal klemme fast bord mot grunnen og montere de musebåndene isteden, men det ville jo se forferdelig ut.. hullbånd ville i alle fall ikke synes..
lurer på om jeg bare skal klemme fast bord mot grunnen og montere de musebåndene isteden, men det ville jo se forferdelig ut.. hullbånd ville i alle fall ikke synes..