Hei! Jo, det er slik at jeg har kjøpt et skråningshus fra fogelfors som er bygd i 1973.
På tegningene til huset er det en dør tegnet inn mellom kjøkken og stue, men av en eller annen grunn ble den døren aldri bygget. Jeg har fått tak i et par gamle fine pardører som jeg vil sette inn der, men da kommer man jo til problemet med bærende eller ikke-bærende vegger som man ikke har så god kontroll på.
Det er altså det som er innringet i rødt, det finnes ingen dør der for øyeblikket, men jeg vil sette inn en pardør og lurer på om det er mulig å gjøre det uten å støtte opp med bjelke uten å sove dårlig om natten! Bilden helt nederst er av nedre plan, om det ikke er åpenbart!