Jeg skal i forbindelse med en renovering rive en vegg i leiligheten. Hvis jeg tolker tegningene riktig så ser det ut som veggen ikke er bærende. Jeg legger ved tegning og tilhørende dokumentasjon om de forskjellige veggene. Ifølge tegningen er veggen jeg vil rive en plattvegg. Har noen peiling på hva det kan være? Huset er bygget på 50-tallet. Jeg har rødmerket veggen som skal rives. Hva tror dere, er den bærende eller ikke?