K KrisEne #1 Medlem · Stockholms län · 17 innlegg 8 jan 2017 kl 21:23 KrisEne Medlem Stockholms län 17 innlegg 8 jan 2017 kl 21:23 #1 Hei Kan noen se med hjelp av vedlagte bilder/tegninger om veggen jeg vil ta ned er bærende? eller gi tips på fagmann som kan gi en uttalelse. Takk på forhånd #bærende #ta-ned #vegg
Hei Kan noen se med hjelp av vedlagte bilder/tegninger om veggen jeg vil ta ned er bærende? eller gi tips på fagmann som kan gi en uttalelse. Takk på forhånd
Åsa Lund #2 Huseier · Skåne · 6 969 innlegg 8 jan 2017 kl 22:06 Åsa Lund Huseier Skåne 6.969 innlegg 8 jan 2017 kl 22:06 #2 Burde ikke være bærende tynne trekonstruksjoner, trappehuset er alle ganger bærende. MEN om det er en borettslagsleilighet så bør du ha godkjenning fra styret på forhånd. Og pass på så du ikke ødelegger noen ventilasjonskanal i farten.
Burde ikke være bærende tynne trekonstruksjoner, trappehuset er alle ganger bærende. MEN om det er en borettslagsleilighet så bør du ha godkjenning fra styret på forhånd. Og pass på så du ikke ødelegger noen ventilasjonskanal i farten.
K KrisEne #3 Medlem · Stockholms län · 17 innlegg 8 jan 2017 kl 22:30 KrisEne Medlem Stockholms län 17 innlegg 8 jan 2017 kl 22:30 #3 Jeg har fått ok fra styret forutsatt at veggens eventuelt bærende funksjon tas hånd om på fagmessig måte (f.eks. avveksling med stålbjelke).
Jeg har fått ok fra styret forutsatt at veggens eventuelt bærende funksjon tas hånd om på fagmessig måte (f.eks. avveksling med stålbjelke).