Vi bygger nytt og snekkeren sier at denne skjøten skal holde for lasten på overetasjen.
undersiden av bjelkene har ingen strekkfasthet og alle skjøtene er lagt til samme side.
Jeg sendte bildene til konstruktøren som tegnet bjelkelaget og han godkjenner skjøten i henhold til nedenfor og KA sier at ansvaret ligger hos konstruktøren og han ikke kan gjøre mer. Holder virkelig denne metoden??
"Hei Hassan! Skjøtene på bjelkene er medtatt i dimensjoneringen av gulvbjelkene og er godkjent så det ser bra ut.
Med vennlig hilsen"