Hei,
en venn av meg skal bygge en liten badstue på sin tomt. Han insisterer på å bygge rammen til denne badstuen i trykkimpregnert treverk. Jeg påstår at det er helt feil og dumt å bygge husramme med trykkimpregnert treverk. Dessuten helt miljøvennlig ukorrekt, samt at jeg ikke føler meg så fristet til å bruke badstuen deretter... 😉
Før han har kommet for langt, vil jeg komme med ytterligere råd i saken. Hva sier den samlede ekspertpanelet på dette forumet?
PS. Har tråden havnet riktig? Kanskje jeg skulle lagt den i badstuedelen...
Mvh
en venn av meg skal bygge en liten badstue på sin tomt. Han insisterer på å bygge rammen til denne badstuen i trykkimpregnert treverk. Jeg påstår at det er helt feil og dumt å bygge husramme med trykkimpregnert treverk. Dessuten helt miljøvennlig ukorrekt, samt at jeg ikke føler meg så fristet til å bruke badstuen deretter... 😉
Før han har kommet for langt, vil jeg komme med ytterligere råd i saken. Hva sier den samlede ekspertpanelet på dette forumet?
PS. Har tråden havnet riktig? Kanskje jeg skulle lagt den i badstuedelen...
Mvh
Sist redigert:
Medlem
· Västra götaland
· 212 innlegg
Om det trykte treverket er gammelt og har ligget i utsatt vestkystklima 10-15 år. Vasket omtrent 5 ganger. Vet ikke fordi vi arvet verandaen, Da kan vel ikke så mange giftige damper være igjen?N Nikorasu skrev:
Klikk her for å svare