Tegninger er bedre enn bilder fordi de viser sammenhengene bedre. Finnes det ingen må du lage dem selv. Det er viktig med mål, ellers kan man ikke regne på det. Opplysninger om byggeår er alltid interessant. Utvendige bilder sier ofte mer enn innvendige.