Hei

Skulle trenge å få fjernet en tømmerbjelke som kommer i veien for et kino bygge.

Jeg har laget en rask skisse over hvordan jeg tror det er bygget fra det jeg kan se. Kan dette stemme? Det føles mer logisk om det fantes en bjelke under venstre stolpe fra vinden.
Hvordan kan man gjøre dette på en god måte?

• En enkel tegning av et hus med strukturelle bjelker markert, spørsmål om å fjerne en tverrbjelke og erstatte den med en I-bjelke eller lignende.
  • Loft med trebjelker i taket, en stor trebjelke går horisontalt, bord og benker av tre, stoler, malte bokstaver A og B i blå farge.
  • Innendørs verkstedrom med hyller, dører, en hengelampe og et merket tak, muligens relatert til byggprosjektet.
  • Bilde av et rom med hyller og en dør, taket markert med en blå sirkel som viser et område av interesse for fjernelse av en tverrbjelke.
  • En trebjelke står i et rom fullt av verktøy og byggematerialer. Det er en lysarmatur i nærheten og flere esker og sekker i bakgrunnen.
Tegninger er bedre enn bilder fordi de viser sammenhengene bedre. Finnes det ingen må du lage dem selv. Det er viktig med mål, ellers kan man ikke regne på det. Opplysninger om byggeår er alltid interessant. Utvendige bilder sier ofte mer enn innvendige.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.