Hei!
Har støpt opp et gulv i min gamle garasje 20 mm under resten av gulvene med Finja EPS-betong. Skal nå avrette det til nivå med Finja Gulvavretting Allround.
1. Hvordan skal jeg feste armeringsnettet på EPS-betongen?
2. Har tenkt å bruke nivåmarkører, kan/bør jeg la dem bli igjen i avrettingsmassen?
3. Overflaten er bare 11 kvm. Er det noen vits i å dele av gulvet med avstengingslister eller avrette hele gulvet direkte?
Veldig takknemlig for svar!
Har støpt opp et gulv i min gamle garasje 20 mm under resten av gulvene med Finja EPS-betong. Skal nå avrette det til nivå med Finja Gulvavretting Allround.
1. Hvordan skal jeg feste armeringsnettet på EPS-betongen?
2. Har tenkt å bruke nivåmarkører, kan/bør jeg la dem bli igjen i avrettingsmassen?
3. Overflaten er bare 11 kvm. Er det noen vits i å dele av gulvet med avstengingslister eller avrette hele gulvet direkte?
Veldig takknemlig for svar!
Takk! Holder på å legge ut armeringsnettet. Blir ganske mye overlapping noen steder. Overlapper konsekvent 2 ruter, ved utlegging på andre rad blir det jo ganske høyt siden det er 3 armeringsnett som ligger oppå hverandre (skal flytsparkle ca 20 mm), dvs. første radens andre nett overlapper det første i raden, så ligger andre radens første nett over første radens første nett og også første radens andre nett (se bilde). Er det riktig gjort?huggan skrev:

Klikk her for å svare