Skal lage et nytt toalett og dusj og støtte på problemer...
Finnes toalett og dusj ovenfor.
Skulle jo behøve å sage ned bjelken så jeg kommer ut med et 110 rør i hvert fall 5 cm fra plankegulvet.
På etasjen nedenfor er det ingen vegg rett ned, men den er ca 2 m hitover i bildet, i kjelleren er det en vegg rett nedenfor.
Gulvbjelkene ser ut til å være opphengt med flatjern i bjelken, den er 10x23 cm.
Veggen til venstre er en vegg som går fra kjelleren til denne etasjen, litt usikker på om den fortsetter til loftsetasjen.
Ideer om hvordan jeg skal gjøre det?
Støtte opp i etasjen under, sage av, koble ny avløp og sette en 10-20 mm plate i hele fakket som er 55 cm, med et hull for avløpet? Kan gjøre platen 5-20 cm høyere enn bjelken hvis det blir bedre?
Sette en bjelke i taket på etasjen under som avlastning? Det kan være en søyle, men jeg er usikker på det...
Ser litt rart ut på badet nede i et hjørne.
Badet ble laget for kanskje 25 år siden, og jeg har ingen igjen å spørre om det...
Uten å fullt ut forstå problematikken (i verste fall blir dette et goddag yxskaft-svar) - finnes det mulighet for å trekke avløpet synlig i lagerets tak i stedet?
Uten å fullt ut forstå problematikken (i verste fall blir dette et goddag yxskaft-svar) - finnes det mulighet for å dra avløpet synlig i lagerets tak i stedet?
Det er en leilighet i dag så helst ikke, men det ville gått.