Bygger nytt Myresjöhus hvor vi har planlagt en stor balkong i overetasjen.
Prisen for avdekkingsplaten inkl. arbeid havner på ca 1000 m2....
Dette for at balkongen skal bli "tett" så man kan bruke plassen under den selv ved regn!
Hvordan/om løser man dette selv og til hvilken ca kostnad (balkongen ca 11m lang og 2,5 m dyp... så det blir en slant :P
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.