Hei,
Vi planlegger å bygge et Attefallshus med funkis-tak, altså høyere i den ene enden og lavere i den andre. Mål ca 6,8*4,4 m med loft. Vi tenker et loft langs med, altså på langsiden slik at loftet havner på den høye delen av huset, ca 2,2 m dyp. Vi ser på forskjellige byggesett, og funderer på hvorfor ingen lager loft på langsiden, men bare på kortsiden. Fins det noe i den konstruksjonen som ikke er bra?
mvh
Malin
Vi planlegger å bygge et Attefallshus med funkis-tak, altså høyere i den ene enden og lavere i den andre. Mål ca 6,8*4,4 m med loft. Vi tenker et loft langs med, altså på langsiden slik at loftet havner på den høye delen av huset, ca 2,2 m dyp. Vi ser på forskjellige byggesett, og funderer på hvorfor ingen lager loft på langsiden, men bare på kortsiden. Fins det noe i den konstruksjonen som ikke er bra?
mvh
Malin
Klikk her for å svare