Jeg skal etterisolere ytterveggene på vårt fritidshus nå i høst. Kommer til å sette opp med 45x45 regler og sette isolasjon c/c 60. Så vil jeg sette Asfaboard over. Så spørsmålet mitt er om jeg kan la det være slik til våren og da sette opp panelet?
//Erik
//Erik
Det jeg er ute etter er å slippe å sette opp panel i høst/vinter. Kommer ikke hinne det. Og det er et kostnadsspørsmål. Asfaboard er billigere, alternativt er å sette opp vindplast, men det føles ikke trygt å la være uten panel om det skulle blåse i stykker osv osv
F falkn skrev:
Jeg forstår det. Ingen anelse om asfaboardens egenskaper, trodde man sluttet med sånt på 70-tallet.E Erik Jb skrev:
Klikk her for å svare
