Skal kappe bort vannrør (varmeledninger i borettslag bygget år 1945-1948) som er isolert i henhold til bilde. Er redd for at det kan være asbest i isolasjonen? Er det mulig?
Finnes også rør der man har lagt et lag asbestpapp nærmest selve røret. Har selv støtt på dette i et hus.
Da var det malt gasbind, steinull, asbestpapp, deretter røret.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.