Hei!

Leter med lys og lykte etter armeringsdistanser uten alt for lang leveringstid. Gjerne lokalt = Borlänge m omegn.

Biltema har jo litt distanser, ærlig talt litt i overkant på prisen med tanke på hva du får. Jeg synes de er veldig myke.

Byggmax har leveringstid på 5-6 uker så det går bort. Finner ingen annen netthandel som har det. Tips mottas med takk!!

Vi skal støpe ca. 120m2 så trenger et par stykker, vet ikke om rek ligger på ca. 4 stk per m2 så ca. 500 trenger jeg.

I byen finnes Woody byggevare (Fröbergs) og Karl Hedin, jeg har ikke sjekket med dem enda...

Hjelp :)

50talshusBlg skrev:
Hei!

Leter med lys og lykte etter armeringsdistanser uten altfor lang leveringstid. Gjerne lokalt = Borlänge m omland.

Biltema har jo litt distanser, ærlig talt litt i overkant på prisen med tanke på hva man får. Jeg synes de er veldig myke.

Byggmax har leveringstid på 5-6 uker så det går bort. Finner ingen annen netthandel som har det. tips mottas med takk!!

Vi skal støpe ca 120m2 så trenger et par stykker, vet ikke om anbefalt ligger på ca 4 stk per m2 så ca 500 trenger jeg.

I byen finnes Woody bygghandel (Fröbergs) og Karl Hedin, jeg har ikke sjekket med dem ennå...

Hjelp :)
Woody bør definitivt ha.

Jeg skal slå Woody en pling og spørre hva de har :)

Ringte nettopp til Karl hedin og de hadde :) til fornuftig pris dessuten :D

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.