3.520 lest ·
5 svar
4k lest
5 svar
Armering, al á 70-tall... kødder de med meg?

Skal jeg forvente at det ser ut slik under hele trappen og balkongen...?
De ser jo ikke ut til å ha hatt mangel på armeringsjern på 70-tallet og pigge det bort er jo ikke det morsomste...
Jeg vet jo i alle fall at huset ikke kommer til å rase med det første i alle fall...
Hadde nøyaktig samme mengde armering i en balkong som ble tatt ned fra vårt hus bygget på 50-tallet.
Sag snitt i passende størrelse så kan du knekke av større partier, krever litt arbeid men fungerer bra når man får kontroll på det hele.
Sag snitt i passende størrelse så kan du knekke av større partier, krever litt arbeid men fungerer bra når man får kontroll på det hele.
Skal det der være mye armering? Eller mener du for å være 70-tall?anders07 skrev:
På emnet: når man river så kutter man betong der det er mulig. Flere ganger mer effektivt enn å pigge for hånd.
Delvis på grunn av armeringen. Så blir det også mindre søppel. Bare blokker som er lett å ta på tralle.
Så her, 9 år senere, så husker jeg faktisk ikke hvordan jeg mente... Jeg var vel frustrert over at det gikk sakte og var besværlig, gjetter jeg...E Erik Salhammar skrev:
Men, ja, utrolig mye jern var det der i balkongen...
Klikk her for å svare