Troligast går eksisterende rør rett opp fra eksisterende boksen, da går det ikke an å bare bore inn ny boks ovenfor.
Jeg hadde banket opp et hull ovenfor samt banket bort eksisterende boksen og satt inn to nye bokser som er sammenkoblet for å kunne bruke en dobbelramme.
Jeg hadde valgt Schneider multifix apparatboks som jeg hadde "spikret" fast, deretter f.eks. gipsputz.
Jeg hadde banket opp et hull ovenfor samt banket bort eksisterende boksen og satt inn to nye bokser som er sammenkoblet for å kunne bruke en dobbelramme.
Jeg hadde valgt Schneider multifix apparatboks som jeg hadde "spikret" fast, deretter f.eks. gipsputz.
Ja det stemmer for der er en koblingsboks ovenfor. Du tror ikke at det går å bare sette en ny boks rett ovenfor eksisterende og så felles ramme?Demmpa skrev:
Troligast går befintlig rør rett opp fra eksisterende boks, da går det ikke å bare bore inn ny boks ovenfor.
Jeg hadde banket opp et hull ovenfor samt fjernet eksisterende boks og satt inn to nye bokser som er sammenkoblet for å kunne bruke en dobbel ramme.
Jeg hadde valgt Schneider multifix apparatboks som jeg hadde "spikret" fast og deretter f.eks. gipsfug.
P Plexus84 skrev:
Dette er nok likevel den "beste" løsningen når jeg ser på det! Takk 🙏V ViktorHg skrev:
Klikk her for å svare