Har bodd i et rent steinhus i et år nå... Betongfundament, betongvegger... rene bunkeren... :) men et veldig hyggelig og robust hus....

Nå har vi uansett fått en vill idé om å renovere badet som finnes i første etasje. I forbindelse med dette står vi overfor et par interessante problemer...

Vi vil lage en åpning i en av innerveggene (tykkelse ca 10cm, betong) og vi vil dessuten trenge å legge inn en ekstra gulvsluk i badet...

Ikke et arbeid for glade amatører, innser man straks... men er det noen som har erfaring med å få gjort slike jobber? Vi trenger å lage et hull i en innervegg som skal være ca 1200 x 2250

Når det gjelder gulvsluken, så finnes det allerede en i rommet, er det mulig å på en eller annen måte lage et hull for en ekstra gulvsluk og deretter koble den til den eksisterende, eller hvordan gjør man det?

Noen som kan anbefale en håndverker eller et firma i Skåne / Malmöområdet som kan utføre slike jobber?

Veldig takknemlig for tips og råd, jeg har lett og lett men synes ikke jeg finner så mye info om å gjøre inngrep i betongkonstruksjoner....

Stefan

Milkshaken
snakke med et firma som driver med diamanthulling, de har bred erfaring.

Kult med steinvilla må jeg si,,,, svalt om sommeren og varmt (Når man først har fyrt opp varmen) om vinteren...:)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.