Hei

Holder på å avslutte et lite bygge, et kleslager under en trapp som tidligere var åpen.

Jeg isolerte gipsveggene og på noen steder under trinnene ble det noen små glipper 2-3 cm så det finnes en åpen (men ikke synlig) passasje inn til glassullen.

Nå når bygget nesten er ferdig, har det begynt å gnage at jeg kanskje burde ha tettet til så isolasjonen virkelig ligger helt innkapslet bak gips eller lekter.

Kan glassull slippe fibre om man ikke rører det?

Kanskje jeg skal ta en tur til nærmeste byggevarehus og kjøpe en boks med skum og fylle sprekkene bare for å slippe å tenke på om miljøet er bra for alle ungene for der kommer de jo til å leke garantert..

FixarFarsan skrev:
Hei

Holder på å avslutte et lite bygg, et kleslager under en trapp som tidligere var åpen.

Jeg isolerte gipsveggene og på noen steder under trappetrinnene ble det noen små gliper 2-3 cm slik at det finnes en åpen (men ikke synlig) passasje inn til glassullen.

Nå når byggingen nesten er ferdig, har det begynt å gnage at jeg kanskje burde tette igjen slik at isolasjonen virkelig ligger helt innkapslet bak gips eller regler.

Kan glassull slippe fibrer om man ikke rører det?

Kanskje skal jeg ta en tur til nærmeste byggevarehus og kjøpe en boks fugeskum og fylle sprekkene med bare for å slippe å tenke på om miljøet er bra for alle ungene, for der kommer de jo til å leke garantert..
Svarar på mitt eget spørsmål, funderer man på det = tette!

Byggeskum vs Hull nå 1 - 0

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.