Heisann!
Jeg holder på å forlenge huset mitt med ca 4,5 m 1,5 etasje. Over overetasjen oppe ved mønet har jeg laget et lavt skrånende tak som en terrasse. Nå har jeg vurdert å anlegge en gressplen der. Kanskje litt langsøkt, men det ville vært ganske kult synes jeg. Jeg vurderer nå hva som kreves med tanke på vekter, vann og fuktighet, er det noen som har noen forslag?