Heisann!
Jeg holder på å forlenge huset mitt med ca 4,5 m 1,5 etasje. Over overetasjen oppe ved mønet har jeg laget et lavt skrånende tak som en terrasse. Nå har jeg vurdert å anlegge en gressplen der. Kanskje litt langsøkt, men det ville vært ganske kult synes jeg. Jeg vurderer nå hva som kreves med tanke på vekter, vann og fuktighet, er det noen som har noen forslag?
 
Hei! Hvordan gikk det med prosjektet? Jeg vurderer selv å forlenge plenen vår som ender i en skråning. I stedet for å fylle opp, vil jeg bygge en terrasse og legge gress på. Må nok sette opp vegger også som beskyttelse mot kulde. Og da får man jo nesten en jordkjeller på kjøpet. Det er vel vinterkulde, drenering og tilstrekkelig med jord slik at man ikke trenger å vanne hver dag som er viktig å tenke på.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.