1.176 lest ·
4 svar
1k lest
4 svar
Anbefaling av fresestål for 16mm gulvvarmerør
Hallo, jeg holder på å legge inn gulvvarme og har kjøpt LK ferdigsporede plater. Jeg satte i halsen da jeg så prisen på LK fresestål og i tillegg har lest anmeldelsene.
Er det noen som har noen tips/erfaringer med annet fabrikat?
Er det noen som har noen tips/erfaringer med annet fabrikat?
Nå kommer jeg naturligvis ikke på når jeg bestilte, men var ganske sikker på at de kom fra et firma i Danmark og oransje i fargen.
Var nede i kjelleren og sjekket, men kan ikke se noe merke på dem. Jeg kjøpte 2 stk og mener at jeg betalte rundt 7-800 for det.
Kanskje ikke mye til hjelp med dette svaret 🤷♂️
Var nede i kjelleren og sjekket, men kan ikke se noe merke på dem. Jeg kjøpte 2 stk og mener at jeg betalte rundt 7-800 for det.
Kanskje ikke mye til hjelp med dette svaret 🤷♂️
https://cuttingtools.se/products/halkaelsfraes-19mm-r95-till-16mm-golvvaemeslang-8mm-skaft-z11
Etter en del leting så er jeg ganske så sikker på at det var her jeg kjøpte dem selv om jeg ser ut til å ta feil om prisen. Kan det være forrige sommer jeg kjøpte så visst kan en del ha skjedd med prisen.
Etter en del leting så er jeg ganske så sikker på at det var her jeg kjøpte dem selv om jeg ser ut til å ta feil om prisen. Kan det være forrige sommer jeg kjøpte så visst kan en del ha skjedd med prisen.
Klikk her for å svare