Hei, har noen kjøpt materialer på AKB i Länna? Sies å ha bra priser men de vil ha cash direkte eller betalt på forhånd...

Mvh Ingo
 
AKB er en bra leverandør, spesielt det finskårne dvs lister og sånt er av høy kvalitet.
Lavest priser sør for byen om man ikke får tilbud på virkelig store lass.
 
OK takk for input, dags å fikse avtale for alt vårt material til 200 m2 funkis, blir mange meter limtre og annen planke. Skal bli interessant å se hvor de ulike byggevarehusene ligger på for prisnivåer. En 15-20% i rabatt burde man vel kunne fikse eller hva tror dere? :o

Mvh Ingvar
 
Jo, det er jo nøyaktig riktig. Vi har prisforespørsel ute som egentlig skal gi pris og ikke bare rabatt.

Takk for input hilser Ingo
 
Min kjære leverandør av trykkimpregnert hadde glemt meg da jeg skulle hente terrassebordene på torsdagen. Og sagen hadde tatt ferie, og han også for den saks skyld.
Hva gjøre?

På fredag, lørdag og søndag skulle jeg få hjelp til å skru terrassebord så det var litt panikk.

Kl 07.30 ringer jeg AKB, kl 11.15 står 1000 meter 28x120 på anvist plass på tomten.

AKB rocker fett. 8)
 
Har de noen hjemmeside på nettet?
buffy
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.