1.419 lest ·
23 svar
1k lest
23 svar
900 eller 1200 mm gips ?
Ahh ok. Så 1200 på både plywood og gips 👍👍FredrikR skrev:
Rommet er et vanlig innerom. Så osb kanskje holder da? Har hørt at plywood skal være mye bedre
Tenkte forresten å gjøre lignende i garasjen. Det er en kaldgarasje, men drøyt 1/5 av garasjen er avdelt som et isolert lager. Tenkte ta ned eksisterende gipsvegg og kun erstatte med plywood eller OSB. Kan man gjøre så eller er man tvunget til også å sette gips?FredrikR skrev:
Du kan gjøre det.F Fredrik K80 skrev:
Men om du uansett tenker å ha kryssfiner eller osb utvendig, kunne du montere det utenpå gipsen.
Magnus E K
Huseier
· Östergötland
· 4 607 innlegg
Magnus E K
Huseier
- Östergötland
- 4.607 innlegg
Gips er bra for å redusere brannspredningsrisiko.F Fredrik K80 skrev:
Klikk her for å svare