Jag byter tak på mitt fritidshus. Huset ligger långt från civilisationen, och är offgrid.

När jag tar av befintlig skorstenshuv märker jag att det saknas stöd / stagning i den övre delen , under huven.

Jag har svårt att få tag i rätt grejer nu.

Så frågan är , ska jag strunta i stagning och bara sätta tillbaka som det var?

Ska jag naja med ståltråd?

Ska jag fylla ut med brandull som jag har ?

Huset ligger i snözon 5,5

Tacksam för råd.

(Underlagsduken ska rättas till , så det behövs inga kommentarer om att den är veckad 🙂 )
 
  • IMG_1085.jpeg
Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.