VillaTT
41
Poäng
30
Inlägg
14 år
Medlem i
1
Startade trådar
22 nov 2012
Blev medlem
sep '13
Senast aktiv
I april 2011 bestämde vi oss för att bygga en smålandsvilla modell villa Kalmar! Huset stod klart och inflyttningsfärdigt 20/11-11 så då flyttade vi in!
Nu hösten 2012 skall vi börja med våran oinredda övervåning! Så förslag och hjälp med olika saker så är det mer än välkommet :D
Nu hösten 2012 skall vi börja med våran oinredda övervåning! Så förslag och hjälp med olika saker så är det mer än välkommet :D
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Kvinna