S
Stugjänta
4
Poäng
3
Inlägg
5 dagar
Medlem i
1
Startade trådar
19 jun 2026
Blev medlem
4 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
SStugjänta svarade i tråden Hur isolerar jag mitt sovloft i nock?.Bra att du rättar mig. Ja, tror du föreställer dig det rätt. Golvet är inomhus och horisontellt. 😜
-
SStugjänta svarade i tråden Hur isolerar jag mitt sovloft i nock?.Ja, det är väl ungefär där man vill ha huvudet med tanke på hur trångt det är. 😂 Hoppas det gick att förstå ändå så det inte blev för svårt.
-
SStugjänta skapade tråden Hur isolerar jag mitt sovloft i nock? i forumet Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass.Jag bor i en stuga/attefallahus där vi har sovloft i höjd med taknocken, alltså ovanpå takreglarna. Tänkte sätta en vägg på detta...
Allmän info
- Kön
- Kvinna