S
safarisimon
74
Poäng
33
Inlägg
12 år
Medlem i
4
Startade trådar
20 mar 2014
Blev medlem
30 minuter
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ssafarisimon svarade i tråden Veck i liner.Ok. Tack. Har kontakt med tillverkaren nu och har ställt frågan dit också.
-
Ssafarisimon svarade i tråden Veck i liner.Hej, Tack för svar! En följdfråga: det känns som linern är lite för stor för stommen. Ska man ändå fylla med varmt vatten så den sträcks...
-
Ssafarisimon svarade i tråden Veck i liner.Tack för svar. Får se vad jag kan göra.
-
Ssafarisimon svarade i tråden Veck i liner.Hej! Vi har liknande problem. Är det normalt och kommer vecken försvinna när vi fyller. Hur blev det för er? Någon som har tips och råd?
Bilder
safarisimon har laddat upp 4 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man