74
Poäng
33
Inlägg
12 år
Medlem i
4
Startade trådar
20 mar 2014
Blev medlem
30 minuter
Senast aktiv

Aktivitet

  • Senast online
  • S
    safarisimon svarade i tråden Veck i liner.
    Ok. Tack. Har kontakt med tillverkaren nu och har ställt frågan dit också.
  • S
    safarisimon svarade i tråden Veck i liner.
    Hej, Tack för svar! En följdfråga: det känns som linern är lite för stor för stommen. Ska man ändå fylla med varmt vatten så den sträcks...
  • S
    safarisimon svarade i tråden Veck i liner.
    Tack för svar. Får se vad jag kan göra.
  • S
    safarisimon svarade i tråden Veck i liner.
    Hej! Vi har liknande problem. Är det normalt och kommer vecken försvinna när vi fyller. Hur blev det för er? Någon som har tips och råd?
    • image-1780239636725.jpg
    • image-1780239616300.jpg
  • Visa mer

Bilder

image-1780239636725.jpg
image-1780239616300.jpg
IMG_20220112_160213.jpg
IMG_0048[1].jpg
safarisimon har laddat upp 4 bilder.

Allmän info

Från
Stockholm
Kön
Man
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.