R
Roland Siljehag
2
Poäng
1
Inlägg
77 dagar
Medlem i
1
Startade trådar
7 apr 2026
Blev medlem
16 maj
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
RRoland Siljehag skapade tråden Hur kommer jag åt motorn på min Hugo från 80-talet? Har börjat skramla i forumet Fritidshus.Min Hugo från 80-talet fungerar fortfarande perfekt men det låter som om fläkten sitter löst på axeln??? Finns det sprängskiss?
Allmän info
- Kön
- Man