M
Magus T
9
Poäng
8
Inlägg
3 år
Medlem i
1
Startade trådar
9 jul 2023
Blev medlem
6 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MMagus T svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Som amatör ser även jag att det är ett dåligt arbete. Plintarna bör/ ska ha samma höjd + - några millimeter.
-
MMagus T svarade i tråden Planteringar och stolpar på grannens mark.Kanske inte så lätt, att bara ta bort. Har föreslagit att ta till lantmäteriet som med säker hand fastställer korrektheten
-
MHar hört om en situation, där man i en radhuslänga, har placerat stolpar till gallerstaket lite för långt in på den andres mark. Med...
-
MMagus T svarade i tråden Är detta en rimlig parkeringsanmärkning?.I och för sig korrekt men problemet är, att svenska myndigheter använder inte logik och sunt förnuft. Stelbenheten är total.
Allmän info
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Pensionär