12
Poäng
1
Inlägg
14 år
Medlem i
10 nov 2012
Blev medlem
9 timmar
Senast aktiv

Aktivitet

  • Senast online
  • J
    Jägarn_Micke svarade i tråden Polarpumpen.se, oseriös hantering.
    Startar den inte alls när du har den i kylläge? Som kyltekniker skulle jag gjort följande: Ställa mig vid utomhusdelen. Bryta strömmen...
    • Screenshot_20260627_093339_Chrome.jpg

Bilder

Screenshot_20260627_093339_Chrome.jpg
Jägarn_Micke har laddat upp 1 bild.

Allmän info

Från
Uppsala
Kön
Man
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.