bonnier
3 593
Poäng
2 262
Inlägg
20 år
Medlem i
101
Startade trådar
5 nov 2006
Blev medlem
10 timmar
Senast aktiv
Hyfsat van husägare, allt från nybyggt till 1800-tal. Småhändig men också småslarvig.
Intressen: Allt och inget
Intressen: Allt och inget
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
bonnier svarade i tråden Värmepumpsförsäkring, är det värt att teckna?.Tjänsterna köpte jag in själv, arctic gjorde det inte, de betalade bara räkningarna jag gav dom. -
bonnier svarade i tråden Värmepumpsförsäkring, är det värt att teckna?.Billigt är det inte, den senaste fakturan var på 6000 kr. Ser i mina papper nu att den installerades 2013, så 13 år sedan. Har totalt... -
bonnier svarade i tråden Värmepumpsförsäkring, är det värt att teckna?.Jag har använt den ett flertal gånger, senast fick jag ersättning med ca 45k, så bara den gången betalade av total kostnad för försäkringen. -
bonnier svarade i tråden Värmepumpsförsäkring, är det värt att teckna?.Min vp försäkring har definitivt lönat sig. Installerad för 12-13 år sedan. Försäkringen börjar bli ganska dyr nu förvisso men känns...
Bilder
Visa mer
bonnier har laddat upp 124 bilder.
Filmer
bonnier har laddat upp 3 filmer.
Allmän info
- Från
- Östergötland
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1962-03-12 (Ålder: 64)
- Sysselsättning
- IT-konsult när jag inte jobbar.