pelpet
17 560
Poäng
9 959
Medlem i
266
Startade trådar
21 sep 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
pelpet svarade i tråden Hallå vad är detta?.Skulle gissa på en pumpbrunn för avlopp. -
pelpet svarade i tråden Quiz: Svåra byggord – hur många klarar du?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 533 andra personer (84%) som har gjort quizet "Svåra byggord – hur många klarar du?" Visar... -
pelpet svarade i tråden Använda spånsug för att få bort spån i bjälklag??.Jag har också skottat ut en vind med sågspån, efter att ha prövat en spånsug. Det fungerade dåligt, sög sakta och blev en massa stopp i... -
pelpet svarade i tråden Bytt krankäglor i gammal IFÖ-blandare - hjälper inte.Tack, får testa det sen. Den här strålsamlaren faller i bitar när jag försöker plocka ut den. -
pelpet svarade i tråden Hjälp! Hur ska vi bygga till?.Nu var det 13 år sedan jag skrev inlägget så jag minns tyvärr inte var jag tog den ifrån. Men en bildsökning visar att det nog var... -
pelpet svarade i tråden Bytt krankäglor i gammal IFÖ-blandare - hjälper inte.Är det någon som vet om man kan byta strålsamlaren på en sån här blandare och vad modellen exakt heter?
Bilder
Visa mer
pelpet har laddat upp 715 bilder.
Filmer
pelpet har laddat upp 2 filmer.
Allmän info
- Från
- Dalarna
- Kön
- Man